XVI-wieczny krucyfiks z Mrzygłodu

Posted by admin on in historia, parafia |

Ukrzyżowanie Ukrzyżowanie z około 1530 r. w zbiorach Muzeum Historycznego w Sanoku, niegdyś w mrzygłodzkim kościele. Być może krucyfiks został muzeum przekazany przez ks. Sękowskiego? O sztuce sakralnej na stronie >Muzeum Historycznego w Sanoku

Tagi:

Copyright © 2015-2020 Mrzygłód nad Sanem All rights reserved.
This site is using the MultiBusiness Child-Theme, v3.1.4, on top of
the Parent-Theme Desk Mess Mirrored, v2.5, from BuyNowShop.com